2010. június 7., hétfő

Végre süt a nap!!!



Halihó mindenkinek!!!
Hát ez volt a betegácsi utáni első napom.
Elég jól elment!! értekezleten voltam kétszer.
Dolgoztam is kicsit azért.Meg megirhattam előre elösőnek a beosztást, mert csak jővőhéten teszik ki de én 2 hét szabira megyek és nem tudom megcsinálni. Igy ma én irhattam meg elsőnek!!!
Holnap a nagy csajom a reptéri múzeumba megy kirándulni mert megnyerték a társast igy jár nekik még egy nap szabadnap a suliból.
Hurrá nekik!!!!
Most mondja éppen hogy holnap van neki a szolfézs vizsga is!! Igy nem mehet át a következő évben.
Huha!!

R: keloghs tejjel és egy óriás turó rudi

T:-

E: zöldbab főzi 2 db fasirtal. jégkrém

U:

V:


Kedves Csilla!!
Üdvözöllek az oldalamon.
Remélem tudok segíteni neked a fogyásban az irásaimmal. :)
Várlak szerettel vissza máskor is!!
Pussza

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése