2010. június 23., szerda

Melegszik a levegő

Hú nagyon jó a kis szabadság.
Egésznap nem csinálok semmit. Na ez igy nem igaz.Jó idő lenne ha nem fujjna a szél.
Ma reggel 7 kor keltem.8 körül reggeliztünk.
Anyával biciklivel elszaladtunk a boltba.
Nem közel van a bolt.Bringáztam.
Majd ebédet főztem Frankfurti leves volt. Van sima és diétás.Természetesen és diétásat ettem és még van holnapra is. Holnap sütit sütünk és nekem is diétásat.
Még csináltam a csajoknak burgonyapürét.
Utána délbe (12 óra) elindultunk a temetőbe Mezőkovácsházára apuhoz. Innen még 100 km oda és 100 vissza.2 re ott voltunk és fél 5 re haza is értünk. Jó volt.Láttam és le is fényképeztem egy szürke marhát és meg köszöntem neki hogy lefotozhattam mert felém nézett.
Vacsizunk éppen a csajok keloghs ot ettek én nem tudom mit egyek szerintem én is azt eszek.
Na pussza  mindenki.

R: 3 db Norbi kenyér cba ás sajtkrémmel kb 300 kcal volt

T:

E:Frankfurti leves és kevés kis kacsasült a combjárol

U: 2 db teljeskiörrlésű keksz


V:Keloghs tejjel és Norbi puding,1 db őszibarack

Pussza holnap

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése