2010. június 19., szombat

Szabad vagyok a mai naptól!!!!!!!!!!!!!!! :)


Szabad vagyok!!! Nagyon jó érzés!!!
Kimondhatatlan!!! :) Sikerült.
Meg is ünnepeltük ma!!!
Reggel felkeltünk és gyorsan csináltam ebédet. Még lent is voltunk Szelel vásárolni.
Ma rizibizi volt sült kacsával és saláta amiben ubi volt pari és balzsamos ecetes öntet. Csak sima egyszerű.Fini volt.
Utána felkerekedtünk az állatkertbe.
Kaptunk a főtáv számlával egy kedvezményt a gyerek napi bulijukra.
Tök jó volt ott lenni végre szabadon!! Nem kellet azzal tördni, hogy leckét kell irnom mert két nap nem voltam suliba és be kell pótolni. Vagy dogát irunk és készülni kell.
Egyszóval tökéletes volt a nap!!!! :)
És még taliztunk Szel osztálytársával és haza is hoztuk őket. Tök jót játszottak, élvezték a mai napot ők is. Szelnek hiányzik zot a tesó és Dorcsi helyetesítette, volt akivel játszon.
Majdnem 200 képet csináltam!! Szuperek.
Majd teszek fel képeket!!!
A csajok ugy elfáradtak  a végére ahol leülési lehetőséget láttak oda mindehova leültek. 
Este amikor leültem hivott, egy kedves ált sulis volt osztály társam nincs e kedvem szállitani,mert szeretnének egykét dolgot venni az IKEÁ ba.Nem mondhatam neki nemet, hiszem sokat segitenek nekem ha nem tudjuk megoldani a csajokat ők vigyáznak rájuk.
Köszenet is érte nekik!!! :)
És nem utolsó sorban kaptam érettségi ajándékot is tőlük. Meg tetszett egy porpuri ( ugymondják?) rózsás illata annyira érezhető volt a zacsin át és olyan kimondott rózsa illat és megvették nekem!!! A pénztár után adták át. Édesek voltak!!! Köszönöm nekik!!!
Rendesen elfáradtunk ma minden!!!
Megyek is csicsikálni.

R: 2 sz Norbi kenyér 2 sz bécsi felvágottal.

T:-

E: sült kacsi és saláta

U:nassoltam pár hannah montanás chipset

V:kevés kacsika sült és sali, 2 falat keksz


HOLNAP FOLYTATOM AZ ÉRETTSÉGI LEIRÁSÁT!!! IGÉREM!!! MA MÁR NINCS ERŐM HOZZÁ.

SZÉP ESTÉT MINDENKINEK

KÖSZÖNÖM EZT MAI SZÉP NAPOT!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése