2010. november 2., kedd

ujra Itt!!

A tegnapi nap szuper volt!!!
Főleg hogy megvan a gépem!! Ez egy nagy boldogság! Igy mindig tudok bejönni irni.
A csajoknak szuper volt a buli.Tetszett nekik nagyon.
Feltettem a levágott ujjat!! Hogy tetszik?
Nekem nagyon.
Ma már lent voltam Lilivel.Volt minden, ügyes kis kutyi volt.Ez nekem is, a 2 órai séta, jót fog tenni, mozgok!!!
Ma nem tudom mit fogunk főzni.
Szerintem van a hütőben bolonyai és az lesz ma a kajcsi.
Mai progi lenne a piac és a bevásárlás.
Délután jönnek a szmk szülök megbeszélésre.
Jönne a Domi keresztanyukája,de elfelejtettem szólni neki hogy a csajok betegek, és ők ugy nem szoktak jönni.Annyira örültem, hogy jönnek.Igy szerintem ez a progi elmarad.
Na mentem, majd jövök még.

Ebéd sajna nem az lett mert nem volt meg a mélyben az adag.
Igy főtt rizs és halrudacskák voltak, meg tagnaprol maradt meg olyan tortás husika.
Szel meg csokis rizst evett. Főtt rizs + nesquik kakaó.Igy szereti csak.
Most csendes pihi van, mindenki azt csinál amit akar. Aztán lassan séta, mert eltelik a 2 óra pisi szünet.

Hiába van őszi szünet  GYEREKEKNEK semmi jó nincs a tvben.szomorúúúúú :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése