2010. november 21., vasárnap

itt vagyok!!!

Tegnap reggel (szombat) Reggel a szokásos pisike séta, majd elszaladtam a boltba zabpehely lisztért irták Nononál, hogy a sparba van.Én beszaladtam de csak ezért és nem volt. Néztem a xilitet is az 900 valamennyi egy 30 dkg. Veszek fizukor.utána Piac kenyérért és zsömiért. A család még aludt ekkor.
Még berontottam egy  cba ba hátha kapok lisztet,RAGADOS a dolog.Vettem igen valamit csak nem lisztett. Nád cukrot 500 valamennyiért 50dkg ot.
A meloba még vettem tönkölybuza fehér lisztet.
Majd na gondoltam mire a család felkel csinálok melegszendót.Aha csak szerettem volna a sajt meghalt ami volt itthon.
Felraktam a kaját ebédre. Csirkepörkölt és galuska lett a fent irt lisztből csináltam.
Neki áltam csinálni egy kis sütit amit egy ujságban találtam csokis tallér a neve.
A családnak rendesen fehér lisztből és vajból.
Nekem a fent  irt tk fehér lisztből beleszerettem ebbe a lisztbe mert olyan mint a rendes és nem barna a szine és nem kemény a süti belöle.
Magamnak a vaj helyet édes fehér joghurtot tettem bele  cukor helyet nád cukrot és a liszt. isteni finom és nem kemény még ma sem.
De megnézem azt a lisztett, addig megyek maig nem találok.
A KÉPEKET CSATOLOM.
Ja tegnap este beszéltem egy csajszival a neve Dina sok ujjat mondott nekem.
Figyeljetek!!!!
kókusz zsir nem hizlal és finom a benne sült főtt étel és nincs szaga. Szel keresztanyukája abban süt a fritőzbe mindent és nincs szaga.
Isteni cucc!!
És itt a piacon lehet kapni egy nagy dobozba egy 1000be kerül ezt mondta megnézem ezt is!!!
a másik
Nyirfa cukor ez nem hizlal mert nem annyi kalóriát tartalmaz mint a nád cukor pl.
Utána nézek ennek is!!!
Elvileg ez a XILIT!!?????
Van egy bolt itt pesten ahol nagyker áron lehet ezeket kapni, megnézem ezt is.
Meg ebédeltünk majd benéztem és menetem melozni estig.
amikor hazaértem még neteztem kicsit, levittem lilkót és mentem fürdeni és aludni.
Nagyon kivoltam mint ma is.
Ma is korán megyek aludni, mert megint reggeles leszek holnap.lassan megint itt a szabadnapom. Már be van táblázva megint!!


Sütim képekben. ( összehasonlítva)
eredeti alap

 eredeti halmocskák

 eredeti megsülve

 diétás alap

 diétás alap csokival

 diétás megsülve

 diétás  készen

  a liszt

 az eredeti recept


a kettő össze  összehasonlitva
bal az eredeti a jobb a diétás

Nekem a diétás az puhább és finomabb volt mint az eredeti!!!

 A RECIT HA MEGSZERETNÉTEK SÜTNI A JOBB OLDALON AZ OLDALAK ÉS A KEDVENC RECEPTJEINK ALATT MEGTALÁLHATÓ.
 Még ki kell számolnom a kcaljait.

Pussza jó sütögetést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése