2010. november 16., kedd

Ma lusti nap van számomra!!!!

Annyira fáradt vagyok!!
Az egész szabim ugy ment el hogy nem pihentem semmit se!!!És még ráadásul itt maradt minden melom amit meg szerettem volna csinálni azon a héten!!
Még most is szervezkedek, van egy csomo elintézni valóm még!!
-kocsi kötelező bizti
-Szelnek dokihoz időpontott kérni
- nekem dokihoz időpontott kérni
-Domit elkell vinnem bőrgyogyászhoz, már az időpontott lebeszéltem, ma.
Ugy néz ki pikkely sömörje van a fején!!
De jobb ha látja doki, ugy vagyok én is nyugodt!!

Szóval van mit csinálnom még mindig.
Most olvastam a Nononál hogy megvan az uj magazinja a Rékának!!
Hát a lelkiismert furdalás rendesen furja az oldalamat!!!
Lusta vagyok tornázni!!!
Rákéne vennem magamat pedig!!!
Megveszem az ujságot!!! 1 lépés.
Van valami kártya is amire tornázik, azt nem tudom hol lehet beszerezni!!

Ja igen a multkor ettem a paprikás krumpliból.
Sajan későn ment el a vendégem és nem tudtam mit összedobni már és ettem kb 2 kor.
Már nagyon éhes voltam.
Ja a kicsi lányom jár teniszezni nagyon élvezi!!
A nagy csajszim meg szedi be a jó jegyeket gitárból!!!

R: 2 kifli kicsit vajasan és csirkesonka
T:Kukorica dobozos 1/2
E: kinai leves
U:baconos táska, kinder delice
V:baconos táska, kinder delice
Éjjel: Norbi puding

még nem tudom a többit.
Ja és este megyek majdnem zárni megint.
Aztán 2 nap szabi.
Intézem a kötelezőt!!!
És jön a Szel kirisztje!!
Anyukáméknak van BEAGLE kiskutyájuk!!!:)
Annyira helyes!!!
Nekem nagyon tetszik az a kis kutyi!!!

Kutya bolond lettem!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése