2010. november 17., szerda

Gondolkodom!!!

Elég sok mindent sikerült elérnem a fogyi terén, nem szabad feladnom. Azért 85,6 ról indultam és most 79,5 kg.
Ez azért szép eredmény!! Sok idő alatt igaz!!
De mostanában meg feneklettem!!!! :) :(

Mai napom.
Reggel séta hajnalban.
Suli a gyerekkel.
Bevásárlás: csak egy tálca csirkemell volt.
Majd főzés
Beraktam egy adagot mosni.
Majd gépezek azóta is.

Nem jött Szel keresztje, mert betegek!!!

Megnéztem  a Cini blogját!!!
Az eskűvői képek és a videó csodás!!
Elsirtam magam annyira gyönyörű volt!!
Ők meg nagyon szépek és helyesek!!!! :)
Pusszi CINI és Szabi!!!

Szépek voltatok és vagytok!!
Életetek "egyik" legszebb napja volt!!
Amit soha nem feledünk!!
Igy van csajok na és pasik?
De ez egy álom volt nézni még nekem is!!

Még mindig a letargia alatt állok!!
Egy mese és valóság!!
Pussza
Legyetek nagyon nagyon nagyon BOLDOGOK!!

Lassan megyek teregetek!! Majd egy kövi adag mosni való jön.
Majd ebéd után séta Lilivel.

Ma és holnap szabad vagyok!!
A csajokat visszem órákra!! Táncika
Meg intézkedek!!

Ja megvettem az ujságot ALakreform.
Neki kéne állni a gyakiknak!!
Rá kell vennem magam valahogy!!!!

R: egy vajaskifli
T: egy kis csipős szecsuáni ami az ebédem is lesz.basmati rizzsel
E: ua mint a fenti, +tejes kv.
U:szecsuáni magában
V:fél kifli, norbi puding
Na mentem!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése