2010. november 18., csütörtök

Fáradt vagyok!!

Nagyon fáradt vagyok!! Reggel már lent voltunk pisikélni Lilivel hajnalban 6 kor.
Utána elkészitettem a csajok kajáját a suliba és lefeküdtem pihizni az ülő garniturára.
El tudtam volna aludni. Onnan diktáltam a csajoknak az ütemet!!
Sajna azt is kell. Soha nem öltöznek!!! Liliznek állandoan!!! :)
Öltözz, öltözz már, kész vagy, fésülködj, meg vagy már fésülködve!!! Ezek voltak a vezény szavak alva.kivagyok!!!
Tegnap este 10 kor kelett volna mennem ujságért. ÁÁÁÁÁÁ kizárt dolog volt.
A csajoknak gyüjtjük az usikat,mert a suliba van egy nap sport nap amire kell a zseton. 500 kg ujság kell hogy meglegyen egy bérlet a sport napra ahol mindenre felülhet ingyen.
Ebben a suliban igy van, egy nap buli!!
Ugráló várak, csuszda stb....
3500 vagy 4 a bérlet amugy ha nincs usi.és két lányom van!!
Az egyik anyuka kapja a maradékokat amiket egy pasi nem szor szét.
Ma is ott kezdtem.

Ugyhogy a mai torna megvolt!!!!
Le az emeletről ( 8. ról)lifttel, be a kocsiba fel, le be a kocsiba majd a suliba ki a konténerbe.
Ez mind ma 162 kg volt!!!!

A TORNÁRÓL!!!
Az igazság az hogy göndör a hajam és nem szeretem, mindig kiszáritom egyenesre.
Na ha tornázok leizzadok és hajmosi minden nap. Sajna erre nincs időm sok!!!!
Én mindig rohanok valahova!!

Mai napom most irok.
közbe mosok teregetek majd nem soká mennem kell Zsuszihoz a kötelezőt intézni dél től várom a tyilit 4 ig hogy mikor kell mennem, mikor ér ki ide a közelbe az irodába.
Addig aludnom kell, mert nem birok fent lenni olyan fáradt vagyok!!Közbe bedobok majd egy kinait!!! Na az nagy falat lenne, de egy leves az belefér. :) :) :)  :)

Közbe 1 kor pisike lent.
majd jönnek a csajok haza.
este 8 kor megint pisike. és én kivagyok!!
ez megy minden nap.
És nincs szabadnapom se soha.
Holnaptol jövöhét szerdáig melo van és kemény a kari miatt már!!!

R:kinder delice, 1 kifli 10dkg nyári turista, tea
T:

E: kinai (leves)

U:

V:

na puszika nektek
Legyetek jók és ne dolgozzatok sokat!!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése