2010. november 3., szerda

Jó idő van ma!!

Elöször is kedves Nyusz Üdvözölek az oldalamon.Ugy örülök hogy van valaki aki végre ir nekem!!
Ma már elég jó idő van végre. Lilivel elég sokat kint voltunk már és végre eddig lent intézte minden kicsike, nagy dolgát.Ügyes.
Hu ma én nem voltam ügyike evés terén.
Reggel már oda voltam vásárolni és vettem valami tök magos rozsos zsemlét.

Tegnap este történt egy kis baleset.
Szét ment este a csapunk elört és folyt a viz,csak a tus müködött rajta.
Lent voltam a szerelvény boltba és vettem csapot, amit már fel is szereltem.ez jobb mint a másik.Nem tudtam estig várni amig a párom hazajön.
Csak ez az őszi szünet telik kicsit uncsisan a lányoknak.Hol ide menek hol oda.A lakásba.

Ma csináltam apa féle ebédet a csajoknak, sajna azt ettem én is.Csokis gombócot.
Apukám találta ki kiskoromban mert nem ettem meg a nudlit. a kép róla. finom de nem diétás.




Lányaim nagyon szeretik!!! És a párom is.

R: tökmagos rozsos zsömle párizsival

T:kinder delice

E: a fenti kaja. ( csokis gombóc)tejes kv.

U:

V:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése