2010. november 25., csütörtök

Megint egy zsufi nap után!!

Igen ez zűrös!!
A tegnapi napom:(szerda)

Reggel a csajokat elvittem suliba.
Majd lepakoltuk a gumikat a kocsiba irány téli gumi cserére.Mikor hazaértünk nagyon éhesek voltunk (a párom utolsó napja volt a szabiból)
csináltunk meleg szendvicset. Közbe megérkezett végre a rendelt órám.Gagyi csak melóba kellet mert soha nem tudtam mennyi az idő. Elég régóta nem hordok órát, mert igy most hozzá kell szoknom. Mindig beakad a meloba a zacsikba stb...
Na mindegy a lényeg most a zür a napomban!!!
Utána a párom mondja valami kellene ebédre.
Ő csülök pörköltet evett kenyérrel, volt lefagyasztva ilyen alkalomra.
Én meg kinai levest a szokásosat.
Utána leültem kv-zni.Csörög a tyili a lányom mondja, nem jönnek a barinőjéért hazahozom őket.
Kv le irány a suliba. OKÉ
Utána vagyis közbe megbeszéltük, a délutáni talit ugyanis aznap volt  a kézműves délután a suliba.
Irány haza ez volt fél 2 kor, tanulás, majd vissza  a suliba 3/4 3 kor.
Egy nagy sor állt már a jegy vételnél hát még a koszorú készitésnél!!! :(
Végig álltuk!!!
A csajok elmentek minden félét csinálni.
Szalvéta angyalt, kép tartót, olyan vasalos gyöngyöket,mézikalácsot sütni, stb...
Én meg kivártam a soromat az adventi koszorú készitésnél.Összeszedtem mindent majd kerestem a csajokat. Ja holnap a nagy csajom a barinőjénél alszik felavatják az uj szobáját!!
És csak szombaton jön haza délu. Ott majd összerakják a koszorút adventre!!!
Közbe vártam őket egy padon ülve.
Majd Szelnek 5 kor kezdödött a tánci levittem a kistornaterembe. Közbe ugy volt Domit haza hozom és megyek vissza a kicsiért. AHA
Közbe még csináltunk egy ajtó diszt a végén.
Majd 6 elött 10 percel haza hoztam Domit és vissza a kicsiért a táncira.
na gondoltam véget ért a nap!! AHA csak hidtem!!
Az ajtóba amikor beléptünk Domi lányom elém állt és közölte ma van anya a bőrgyógyász.
JAJ NE!!!
Akkor már sok volt nekem!!!
Igy elindultunk fél 8 ra volt időpontunk.
Bekerültük 8 elött kicsivel.
2 percig sem voltunk bent.
A fején vannak ilyen hám részek és nem tudjuk mi lehet, pikkelysömör, a csaj is azt mondja hogy lehet usziba kapot valamit. LEHET.
Összeköthetjük vele. 1 éve van meg neki. hol eltünik hol elöjön.tavaly első félévbe voltak tesi ora keretében uszni.
Utána gyogyiba mentünk ecsetelőért és valami kencéért amit 3 orára a fejére kell kenni és sapi alatt kell pihiztetni.Majd meglátjuk a hatást.
De lehet neki valami allergiája is ami igy válaszol a testén az meg jan 20.-án kiderül.
Mert már 1 hó alatt 3 szor hányt. ez nem normi!! szerintem se!!Igy kértem egy kivizsgálást allergologiára de csak jan 20 ra volt idő.
Na a gyogyi után bementünk a közeli zöld békásba reggelre kaját venni a csajoknak.
9 re értünk haza!! Szuper nap volt.
Na minden napom ilyen kb!!!

Kedves Cini!!
De örülök nektek hogy jöttök pestre!!
Egyszer összehozhatnánk valamit itt nálunk is ha erre jártok!!!

Ma reggel meg köszöntöttük a Szeli napis tanárnőjét mert Kata. Holnap meg az Ofőjét mert az is Kata!! Ez volt az ajándék!!
Egy életre szólót készitettünk mi szülők!!
ÉN MEG A TIMI ÉS A VIRÁGOS ANDI aki összehozta a csokrot. Szép lett és ötletes!!!!




Minden kedves Katalinnak sok boldog névnapot kívánok!!




A mai napom meg remélem laza lesz!!
Mosok, teregetek, majd a csajok jönnek haza ebéd után.
Közbe nem soká jön  Szel keresztanyukája!!
Megyek rendet teszek, meg főzök egy kis lazát ebédre!!
Natur csirkemell, főtt rizzsel ( mikroba főtt),és párolt zöldséggel!!

Pussza szép napot mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése