2010. december 5., vasárnap

ahhhhhhhhhh nem megy ez nekem!!!

Nagyon nehéz!!
Sok minden történt megint ebben a (pár)
napban!!!
Össze vissza rohanok!! Intézkedek stb...
És ÉN vagyok a MIKI!!!
Igen mind a két lányomnál én raktam össze a mikis csomagokat,most fejeztem be az utcso munkálatokat. Készen van 23 és 28 mikis csomag amit reggel kell bevinnem  a suliba mert holnap 10 kor lesz a MIKI aki átadja nekik a csomagokat amiket én készitettem!!

Ezek után rohantam egészhéten!!!
Miket csináltam még nem tudom, meloztam!!
Közbe jött egy lehetőség de erről később irok majd!!!!!Ami lehet bese jön!
Hirtelen jött de most leapadt!!

Mennem kell!!
Sajna mindennap ilyenkor fekszem le mert ilyenkor még etteket állatok és növényeket szedek le meg termést egy farmon.Ja 3 farmon!!!

De elfáradtam!! Kivagyok!!

Holnap is jöttek volna hozzám de lemondták!!
Kicsit örülök is meg nem is!!
a holnapi napom is kész!!
Reggel 6 kor kutyasétáltatás utána suli a mikis csomagok ugyebár!!
UTÁNA ITTHON BÁRMI
netezés, mosi, szöszölés,rendi raki hiszen most 5 napot nyomtam le.hétfő kedden voltam szabad és holnap leszek legközelebb!!
Szóval meloztam a hétvégén!!
Itthon nem sokat csináltam csak mostam és főztem!!
Ja holnap még Szel megy a MIKIHEZ IS ESTE!!
Logo elmarad miatta mert csak 10 gyerek mehet a suliból és ő benne van ebben a 10 ben.
Jó tanulás és jó magaviselet révén.
De csak ő mehet be majd minket nem engednek be,nem férünk el!! Nem tudok képeket csinálni igy csak a mese után tudok irni róla.
Itthon kiraktam már a csomikat a csizmákba!!
Én nem kapok semmit, nem voltam rossz sőt!!
Majd holnap igyekszem belépni és irok még!! addig eszembe jut remélem minden amit szerettem volna irni!!

Pussza és szép estét mindenkinek!!

Remélem jók voltatok  és reggelre mindenkinek a  csizmájába tesz majd mvalamit a MIKI!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése