2010. december 30., csütörtök

1 nap melo és szilveszter!!

Két kedvenc ünnepem a KARÁCSONY ÉS A SZILVESZTER!!!
Annyira utálom hogy elmúlik!!!!
Nagyon szeretem e két ünnepet!!
Sokáig kell még várni amig megint eljön!!
És holnap megint elmulik a  másik kedvenc ünnepem is.


Másik dolog:
Annyira elrontottam a blogomat!!
Most ez lett helyette és ez nagyon tetszik most OLYAN CSOKOLÁDÉ SZINE VAN!!
Szeretem a csokisat!!


Ma reggel meloba mentem.Hossssszzzzzzúúúúú volt nagyon pedig csak 5 orát dolgoztam.
Alig vártam hogy vége legyen. Ahogy haza jöttem még lese ültem és neki álltam a zserbónak, ezt kérte a csládom.
Most nem régen kb 5 körül ültem le a gépe mellé.
Holnap megint megyek meloba reggel 9-14 ig hosssszzzzúúúú lesz!!
Ma már kiirattam a szabijaimat.
Ja és ma tudtam meg hogy 4.-én bekell mennem a meloorvoshoz.
mikor természetesen amikor szabin vagyok!!!
Na a másik
Reggelim az borsos olasz volt rozsos párnával.
a kocsiba lenyomtam egy kinder delicét!!
Nagyon szeretem!!
Ebédem az zéróóóó volt már 1 kor éreztem hogy leeset a vércukrom.de nem lehet enni a kaszába!!
Melo után bementem vásárolni és megrohantam a sajtos pogit 3 db ot.kider delice volt a süti mellé.
Most még megkostoltam a zserbót olyan kicsikékre szeleteltem hogy meg ettem belöle 2 kicsike  szeletett.
Majd nem soká még megeszek egy Norbi pudingot és ennyi volt a mai kajám!!!


Szép estét nektek!!!

B.U.É.K.
BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDENKINEK!!!

Jövöre ugyanit talizunk!!!
Ja még holnap jövök!!!

pussza

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése