2010. december 29., szerda

Még 2 nap!!!

Jaj de jó ma szabad vagyok!!!
Reggel már lent voltunk sétálni aztán felraktam a kocsonyát apának!! Már fő rendesen!!
Lassan elmegyünk a kutyakozmetikushoz, reggel felhivtam mikor mehetünk azt mondta 11 kor mert szabad egy hely, huuu de jóóó!!
Lilkó szilveszterre szép lesz!!
Délután meg lehet elugrunk vásárolni tegnap vettem egy gumicsizmát kutya sétáltatásra meg ugy egyébkéntre. Szelnek is van és ma Dominak is veszek azért ma mert még jobban le lesz árazva és igy lesz neki is.
Utána pihike.
 A csajok ma dios és mákos tésztát esznek.
Eddig mindennap hus volt és már elég.
Holnapra nem tudom mit főzek nekik hiszen én meloba leszek és valami kaját össsze kellenne dobni nekik.
Ragu leves ,gulyileves ?????

na mentem mert lassan mennünk kell!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése