2010. december 31., péntek

jaj BUÉK!!!!


Halihóóóó!!!
BUÉK MINDENKINEK!!!!
Szuper napom volt ma!!
Mikor reggel 8ra bementem csodát láttam!!
Az egyik kolleginán nagy bozont haj volt csupa szines!! Anyira jó volt!! Erre mi is vettünk ördög szarvakat és abban dolgoztunk egész nap!!
Csodálkoztak a vásárlók, de tetszett mindenkinek!!
A főnök megengedte!!
Sok embert elküldtek akiknek sajna dec 31 ig szolt a szerződés!! Ez szemétség de sajna ez van!! Sajnálom őket és az egyik kedvencemet is  a Bettyt!!! Szegénykém!!
Nehezen de nagyon vidáman eltelt a mai nap!!
Mindig szilveszterkor akarok dolgozni!!!
Na nem rég érkeztem haza és neki áltam sütni a husikát és főzni a lencsét.
Közbe szépitkezünk és készülünk az estére!!
Barátékhoz vagyunk hivatalosak!!!
Olyan barát akit az általános osztály első napjátol ismerek vagyis 1980 szeptember egy.
Akkor kiszámolhatjátok hány éve ismerem!!
30 éve csokolom!!
Ez szép ugye !!
na mentem készülödni
Pusza mindenki!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése