2011. január 1., szombat

B.U.É.K. 2011 van január 1

B.U.É.K
Jaj  nagyon szuper estén volt!!! :)
Kész lett a husika este és lencse is,közbe fürdés hajmosás készülődés volt!!
Este fél 7 re mentünk a barátékhoz, már vártak.
Annyi kaja volt, vagy 10 féle minden és csak az elejéből hiányzik mindegyiknek!!
Utána még érkezett két barát akiket nem is mertünk, házaspár, DE JÓ FEJEK!!!
Volt 6 felnőtt és 5 gyerek. ebben két barát kis lány volt ott szilveszterezni ami két lányunk és az Ági a lányuk házigazdának!!
Tv éztünk néha, iszanyatos sokat nevettünk, majd nem kihagytuk az éjjféli pezsgőt!!

ANYIRA SAJNÁLOM HOGY VÉGE ENNEK A KÉT ÜNNEPNEK!!
Most évvégéig minden ugyanaz lesz mint eddig volt.

3 órára értünk haza és kerültünk ágyba!!
Csoda hogy  fent vagyok netezek, a többiek még alszanak!!! :) Kidőltek!! Csak én tartom a frontot, már lent voltam kutyát sétáltatni is,lassan menni kell megint ha igy halad az idő!!! IDŐ NE SIESS!!!

Jó buli volt tegnap!!
Az idén nálunk lesznek szilveszterkor!!!

Kaja ügyileg nem sokat ettem tegnap!!
De feszül a nadrág és visszakell vennem!
Ja igen láttam a Nono két képét a blogon!!
2009ben 10 kg plusszal és most 60 kg val!!
Azt kell hogy mondjam:- NINCS LEHETETTLEN CSAK TEHETETLEN!!
Ezt arra értem,hogy nem sikerült lefogynom a szülinapomra még 65 kg ra sem!!!
Nincs már időm 23 nap alatt nem teszem meg!!
De a fene a fejemet neki kell állnom az idén tenni valamit a cél érdekében erre jutottam a képek láttán.Nono csoda szép lett és csinos lett, és meglehet csinálni csak akarni kell!!
Tegnap reggel ettem rozsos párnát tarjával de az olyan vékony volt mint egy papir.
Kinder delicét a kocsiba meloba és hazafelé is egyet. amikor hazaértem ettem rozsos párnát és bacon szalcsit a szeletelt vékonyat, majd a buliba ettem amikor odamentünk egy kanál rakott husikát csirke volt, egy kanál lazanyát,és krumplisalit sok hagymával. és sajtos tallért tojás nélkül. ennyi volt a tegnapi kajám.Sok volt??? Szerintem nem!!
Ma lehet délután megyünk visza!! Buli után takaritás!!

Na pusza mindenkinek és legyetek jók az új évben és legyen egy jó évünk!!
Most az járt a fejembe, hogy fogadjam meg hogy a   következő szilveszterkor 62 kg leszek!!
Nem szoktam fogadni de UGY LEGYEN!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése