2011. január 5., szerda

Plussz köröket futok!!

Ma elmentem mintát leadni Dominak a gasztrora!!Utána gondoltam bemegyek tüdőszürőre,de nem találtam parkoló helyet.
Nagyon kiakadtam,mert egy egészségügyi intézmény elött nincs parkolohely!!!
Utálom!!! Jó messze tudtam megállni csak,de nem ez a pláne!!
Visszasétálok bemegyek erre kivan irva ma csak délután vannak!! Ezt nem hiszem el!!
Minden nap mennem kell valahova mert egy nap alatt nem lehet semmit elintézni.
Ha holnap elmegyek az odáig oké, de eza nap lett volna aza nap amikor nem megyek sehova.Ezért akartam ma elintézni,de a leletért is csak másnap lehet menni.
Holnapután meg  reggel a kocsit viszem műszakira!! Ezt nem hiszem el hogy a szabadságom ilyen örültségekre megy el!!!
Tegnap este kész lett a gépem!! Vagyis egy P2 esből csináltak egy P4 est.Szuper és gyorsabb is mint a másik a P3 as.
Igen van egy pár!! Mind régi de erre a célra megfelel!!
Tegnap nem értem el a maximum kajálást!! HURRÁ
1200 alatt és 150 alatt zártam a napot.
Azt hiszem irtam a kiloimat vlyik nap. 81,4 ről most vagyok 80,9 kg. szuper csak igy tovább,menjen lefele!!!
A jo kis számlálom is elment a régi gépen van rajta és nem tudom áthozni nem lehet.
Igy ujra kell irnom még jó hogy csak 2 napot.
Lassan menni kell Szelel táncira!!De azt szeretné ha az apja menne vele!! HUJJÉ.
Most nem tudom mikor menjek szűrőre!!
Ez van és elegem van!!!
Ma is mostam,teregettem.
Finomat ettem ma csirkemell csikok oliva olajon megsütve salival és ubival bazsalikomos ecetes öntettel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése