2011. január 8., szombat

Nagyon boldog vagyok!!!!

A tegnapi napom:
Zürös és zsufis volt.
Reggel elvittem a csajokat ( ugyan minden nap igy van).
Majd siettem bevásárolni,majd a kis kedves szerelőmhöz aki várt már.Hiszen vitte műszakira a verdámat!! Majd hazahozott főztem finitóóó husika levest.1 kor csörgöt a lányom, hogy anya gyere mert elmarad az énekkar!!
Gyorsan hazahoztam Lilkot hiszen sétálni voltunk vele! Majd rohantam értük gyalog a suliba éppen hogy elindultak amikor elértem őket.Már láttam, hogy Szelike lányom torna cucca nem volt náluk. Örültem!!!:) 
Mindig otthagy valamit  a suliba!!
Hazaértünk, csörgöt az Attika akinek tegnap volt a névnapja ( BOLDOG NÉVNAPOT ATTIKA).
KÉSZEN VAN A VERDA!! Na mondom már voltam a csajokért mert elmaradt egy órája igy gyalog mentem érte,na nem örült amikor szegény örült hogy fél 2 re megvan kiskocsi.
Mindegy felraktam főni a tésztának vizet a levesbe, és itt hagytam mivel Attit vissza vittem a szervizbe,adig szét főtt a vizem.
Majd kis idő és vittem Szelt táncira.majd a barinőmmel a bevásárló központba mentünk vásárolni. Jó volt, vettem egy két dolgot, végre kaptam egy két dolgot  a kenyér sütéshez.
Ugyanis találtam egy oldalt ahol finom kenyereket és mást lehet tanulni sütni.
Majd véget ért a nap!!

SZOMBAT

HÁT EGY ROMANTIKUS NAP VAN MA!! SZÁMOMRA!!
BOLDOGNAK ÉRZEM MAGAM!! FŐLEG HOGY ROMANTIKÁZOM EGÉSZNAP!! ABBÁT HALLGATTAM A NETEN, MAJD BERAKTAM A MAMAMIÁT A DVD BE KÖZBE SÜTÖTTEM MEGLEPIT ÉS MEGNÉZTEM UJRA A FILMET SZERETTEM :)KEDVENCEM!!! IMÁDOM!!!

Reggel már  a rakott krumplit gyártottam mert mentünk Domi vizsgájára gitárból!!
JAJ OLYAN BÜSZKE VAGYOK RÁ OLYAN ÜGYES!!!
SZERETTEM ŐKET NAGYON!!!
Azt mondta Domi:- A tanár azt mondta, hogy megmondja a tanároknak mindnek,hogy minden adjanak neki 5 öst!! nagyon ügyes és elég szépen haladt ahhoz képest hogy szeptemberbe kezdte a gitár tanulást!!.pussza Domcsika.
Biztos vagyok benne jól sikerült neki!!

Apával pezsgőztünk egy kicsit olyan jól eset!!És nagyon jo kedvem lett tőle, a film egy csoda szép!! Sok kedvencem van ez az egyik!
Ebédre husika leves volt amit tegnap főztem
meg rakott krumpli,és a meglepi amit Apa nagyon kért már HÓKIFLI!! ISTENI LETT VAGY 3 AT MEGETTEM BELŐLE!!! SAJNA MA FELBORULT MEGINT MINDEN!!UJRAKEZDEM VAGYIS FOLYTATOM!!
NEM ADOM FEL!!
Nem soká  megyünk  a barinőjékhez akiknél szilvesztereztünk, jó hangulat lesz megint!!
Már elő hangulatott csináltam de ez elmúlik addig!!
Apca nem egy romantikus lény!! Vagy ha igen jól titkolja!!
Azóta is az ABBA számokat hallgatok a neten!!
Na mentem puszika mindenkinek!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése