2011. január 12., szerda

Még két nap lazulás!!!

Ma is lazitok, meg holnap is!!! Na nem a szó szoros értelmében!!
A reggeli mindennapos kis teendőmet letudtam.
Lili séta, majd csajok suli!! Ez minden nap adott!! :)
Már voltam reggel gyorsan közös kölit fizetni is.letudtam erre a hónapra.
Már leszedtem és osztályoztam a rucikat a száritorol és elis raktam némelyiket, csak a vasalós van elöl már. Megy a gép is már mos!!
Reggelizek gépezés közbe!!
Ebire fasirtott sütök!

Tegnapi nap megint gáz!! Jaj de utálom magamat!!Reggeli norbi kenyér volt 2 db és 2 db párizsival.Utána az ebi kinai leves.és 1 db piskota ◘ van. öntettel.
norbi puding, majd 3 sajtos pogi a zöld (ki hogy hivja lehet piros is)madaras áruházból.ahol melozok. egy norbi rudi.  BAKE ROLLS fokihagymás és olivás.
Na ez aztán nem mondható fogyis kajának!!
Ne kövessétek a példámat!!!! :)
Igy  nem fogok soha fogyni!!
Az oldalam neve lehetne hízókura!! Na nem sertés kúra :).
Egyszerűen nem tudom mi van velem eszek és eszek!! Nagyon rossz mert tényleg estére vagyok éhes mindig!! MIT CSINÁLJAK ELLENE!!!
A meloba lefordulok a székről ha nem eszek rendesen!!
Ennyit erről!! Rossz vagy ABI!!!

Mai nap még:
Megsül a fasirt kimérek minden hozzávalót!!
Ebi után jönnek a csajok haza, tanulás, majd Szel megy táncikára. És véget ér a nap!!

Ja a mai reggelim kimaradt:
Egy natur activia egy magos rozsos párnával,ami a melo helyről származik!!

Na mentem szép napot mindenkinek, annak ellenére hogy milyen uti idő van!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése