2011. január 2., vasárnap

2011.jan 2.- ika van már!!!

Igen, igy megy az idő!!!
IDŐ LASSITS KÉRLEK!!!

A tegnapi napunk olyan lustán és unalmasan telt,hol ide ültünk,hol oda.
Kaja volt bőven,sült krumplit és 2 db mű husit sütöttem.
Tegnap már leirtam a kezdetét a napomnak.
Ebédeltünk.
Apca teljesen másnapos volt, egésznap aludt,kelt. Igen sok volt és keverte az inni valókat. Ami köztudott rossz.
Ma már összeadtam a fizetni valóinkat és lehidaltam, na nem baj az idén 20 rol 16 % ra csökken a fizetni való is. Hujjé nem sok de jobb mint a semmi!!

Mit ettem tegnap?
ebédre kinai levest de a negyedét, 5 kanál lencsét amit  a nagy csajom meghagyott.
Norbi pudingot, este 2,5 hotdogot.3 mandarint.
azt hiszem ennyit ettem tegnap.

a kiloim: hát igen felment 81,4kg ot nyomot a mérleg nyelve reggel. de még nem voltam wc én sem.

Szóval ugy döntöttem komolyra veszem a témát és félre söpröm az édességet és jobban figyelelek még ennél is a kajára.
1 évet adok magamnak hogy teljesen lefogyak 60 kg ra. Szilveszterkor "rázni szeretném a rongyot". A szép szoknyát magamon!!! :)
Na hajrá ABI!!!

Mai nap, mosok, kaja van sült hus még mindig, a lencse megy a levesbe. csajoknak krumpli püré lesz mellé nekem meg lehet sali vagy savanyúság!! Unok mindent.

Torna?
Neki kell állnom!!!Keményen!!!!!

Hát nem szoktam uj évkor fogadalmakat tenni, hát akkor ez mi? Ez most arra sikeredet!!
Ez van!!

Na hajrá Abi!!! Sok sikert!! Csak igy tovább előre!!! ----->

Majd ha nem ugy látjátok a dolgot ahogy itt levan irva figyelmeztessetek arra hogy olvassam el a jan 2 ai irásomat!! DE GYORSAN!!!

Fogjuk bele!!!
Hajrá CINI, elérjük most amit kitüztünk magunk elé!!! Pussza

Csak az a baj hogy figyeltem magam sajna este mindig annyira éhes vagyok lemegy a vércukrom vagy mi a szösz és olyan éhes vagyok fáj a hasam és ennem kell. ezt történt tegnap este is amikor neki álltam hotdogot enni. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése