2011. január 11., kedd

Ma melo van már!!!

Igen ma este már megyek meloba!!
De utána megint van két napom szabad!!!
Tegnap végül is leszedtem a kari fát,nem telt sok időmbe!! Fel rakni több idő volt!!
Kicsit átrendeztem a szobát is!!
MA PIHI NAPOM VAN, CSINÁLTAM MAGAMNAK EGY LAZA SEMMIT TEVŐS NAPOT!!
Tegnap mostam,szaladgáltam!!!Pedikürőztem is este egyet!! Már két hete bejelentkezett a párom, de most szakitanom kellett rá időt!!
Mert már a körme kiszurta a zoknit és az többe van nekem ám!! :) :) :)
Ma csak hajat mossok! Később!!!
Tegnapi ebédemet is elcsináltam, vagyis nem csak azt, az egésznapot!!
Tudni Domi nem eszi (eheti) meg a csoki pudingot sem már!! És mi volt a suliba piskóta kocka csoki öntettel és szegénynek üresen kellett megenni mert nem eheti meg!!
Erre itthon sütöttem neki egy piskotát vanilia öntettel!! És sajna igen csak én is megettem belöle vagy 3-4 et!! :(

Tegnapi kajáim:
Reggel volt a körözöttes norbikenyér 2 db
Ettem egy milkás szalcsicukrot
1 narancsot
ebéd a carbonara megmaradt spagetti volt
3 db hamburgeres melegszenya norbikenyérrel
és 1 db rendes kenyérrel.
Valami bulátát ettem még ami grill fűszeres volt, de BIO.
Ja meg a 3-4 piskota kocka van. öntettel
Ennyi volt!!

Ma még mennem kell postára ha a postás bácsi nem hozza ki ma a tegnapi ajánlot levelemet.
Nem izgatom magam mivel tudom mi van benne csak kell a melohelyre este.
De még várunk egy csomit és nem akarok elmenni előle, nehogy azért is vissza keljen mennem ujra!!Próbálok két legyet ütni egy csapásra!
Ha már tegnap nem sikerült itthon lennem amikor jött a postás!!
Na mentem lazitok tovább!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése