2011. január 6., csütörtök

Pesto

Jaj istenem!! Ma megint lotika volt!
Este ideállitottak egy nagy kocsi ujsággal!
471 kg ujság!! Hát van a nappainkba is egy csomo mert nem fért be a kocsiba!!
Ma 256 kg vittem be holnap 217 et.
a három lánynak gyüjtünk bérletekre  a gyereknapra.Azzal inditottam reggel a suliba kidobáltam!! Majd a tüdőszürő kövi majd a drága párom kitalálta hogy a kocsi nem mehet koszosan a vizsgára!! Irány a melohely és lemosatni ott olcsobb.
Na azért sikerült hazaérnem 10 re. Lilkoval sétálni mentünk , majd összdobtam egy kukoricás curryis csirkét rizzsel.
Amiből sikerült jolaknom és még kevés kaloriával. Majd a cimben leirt pesto amiről szeretnék beszélni!!
Tegnap beszaladtam vásárolni hazafelé jövet és vettem pestot és huuu csajok fiuk isteni finom.
Ma megettem majdnem az egész üveggel magában de elis fogyot nagyon finom és még találtam egy recit is frisen sült bucival pesto.hu az illatát is érzem már a kettő együtt kb 200 vhány kcal nem sok és én sütöm.
irok még..................
Szaladok Domiért a Gitárra!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése