2011. január 3., hétfő

Telnek a napok!!!

Nagyon mennek a napok!!
Ma már mentek a csajok és apca is suliba és meloba.
Én szabadságon vagyok 11 ig!! aztán szabadnapos, igy kilehet birni!!! IGEN
Mai napom már fele elment.
Időpontokat egyeztettem dokikal, a kocsit műszakira bejegyeztettem.
A január sűrű lesz!!
Domi gasztroenterologiára, Szeli kontrolra, én meg Fülészetre!!
Megvan minden!! Elintéztem.
Mosok ma is!! Délbe jönnek a csajok haza.
Aztán Gitár és Logó lesz még ma.
Képzeljétek szombaton lesz Dominak a Gitár vizsgája!! Féléves!! Nem kapnak ugy jegyet de felmérik a tudásukat félévente!! Kivi vagyok!! De nagyon ügyes!! :)

Ma már ettem 1 kiflit és 2 sz párizsit.
Találtam egy kaloria számlálos táblázatott ami nagyon szimpi, mérhetem vele h mennyit ettem és még mennyit ehetek és remélem csak én látom,de én aztán nagyon!!

Ebédem kinai leves!!
A táblázat szerint 1525 kcal kéne megenem a sulyom és magasságomhoz képest!!! Nem tudom!!
Nem 1200 at kell? nem tudom!

De lehet 1525 mert fáj a fejem és éhes vagyok az 1200 vel!!

BMI:28.69 tulsulyos ( nem sok van az ideális eléréséig)
az ideális testsulyom:56,95kg ( na lehet)
a nap anyagcsere szükségletem :1525kcal

na mindent kiirtam belöle!!
szóval nagyon tetszik a számlálós tábla!!
Nem tudom kinek köszönjem azt hiszem nyusz nak! Köszike

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése