2011. január 10., hétfő

Pót pót szilveszterek!!

ÁÁÁÁÁÁ Fergeteges napjaink vannak.
Pót szilveszter pót szilveszter hátán!!
Ahogy irtam szombaton délután mentünk a Krisztáékhoz ahol szilvesztereztünk, még bulizni!!! Szuper volt ittunk, ettünk és beszélgettünk!! Éjjfélkor kerültünk ágyba!! :)
De elötte mikor elindultunk volna felhivott egy másik barinőm:- Mit csináltok holnap? címszóval. Mondtam semmit, pihike van!!
OKÉ akkor jönne a barátnőjével és megkéne csinálni a körmüket!!! Hujjé.

Vasárnap:
Hát fel keltünk reggel fél 9 kor, az esteli éjféli lefekvés után.Gyorsan rendbe dobtuk a lakást és mosást inditottam el,főztünk ki tésztát még a husika leveshez és volt még 2 kocka rakott krumpli is. na ez lett a gyerekek ebédje!!
Jöttek is fél 11 re  a csajok!!
Mire kiválasztották a körmöket és neki estünk volt negyed 12. A két köröm csodaszép lett!!



Este fél 7kor mentek el!!
Utána átjöttek (közbe még fél 3ra)a szombati bulizós Krisztáék, most ők jöttek hozzánk végre!!
Az egyik körme ketté szakad mindig hogy huzunk rá zselét, de az egyből az egész lett neki szép!! De már nagyon fáradt voltam és nem is ebédeltünk, igy nem igazán szépre sikerült neki,sajnálom!!Ők mentették meg az életünket mi körmöztünk ők meg összedobtak ( a pasik) egy carbonara spagettit!! Isteni lett!!Igy sikerült nekik fél 10 kor elmenni!! Reggel ők 4 kor kelltek!! Mi fél 6 kor!!
A csajoknak nem volt készen még a lecojuk, hát mikor is tudtak volna neki ülni,mikor mindig volt valami!!! Neki estünk még este mind a 4 en lecot csinálni!! Sikerült fél 11 kor lefeküdniük, én 12 kor mentem aludni!! :)

Olyan de olyan fáradt vagyok!! Igen ugy álltam neki körmözni tegnap hogy fáradt voltam.Ez még tetözött is rá!!
Na láthatjátok ilyen az ÉN és a családom élete néha!!!PÖRGŐS!!!:)

Mai napom!!
Már ideje lenne figyelni a kajára most már!!
Ma ettem reggelire, miután elvittem a csajokat suliba 2 db norbikenyeret körözöttel amit még kitudtam kaparni a tálból!! Nem sokat hagytak!! És elmosogattam azt a rengeteg mosogatnivalót ami itt maradt tegnapról.3/4 orámba telt.
Gondoltam alszok  egy kicsit ma,persze!!
Lilkó nemsoká jön hogy menjünk sétálni!!
Utána sem tudok lefeküdni, mert megyek a csajokért majd a leletemért, majd haza és Domi megy Gitárra!! Majd Szeli logóra!! igy a nap 6 kor lesz nyugis!!
Ez az utcsó szabadságom a mai!!
Igy ment el egy hetem!! Nem csináltam itthon semmit csak szaladgáltam!!
A fenyőfát is lekellene bontani, tegnap szerettem volna,de nem jött össze! Ma sem jön össze nem baj örülök hogy látom még ha már elment a kari és az ünnepek!!
Az ebédem ma a megmaradt carbonára tészta!!

A tegnapi nap evészetben szuper volt!
Reggel körözöttes kenyér volt utána 2 falat rakott krumpli amit a lányom meghagyot és a megmentő carbonara spagetti!!
Na megjött Lilkóóóó, lehet menni sétálni!!

Láthatjátok,igy telnek a napjaim és igy marad el a torna!! Amit hova is tegyek be???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése