2010. december 27., hétfő

Igazság!!!

Sajna tudom nem sokat jövök be irni!!!
Mindig a fáradtságra panaszkodom, igaz ,azt hiszem öregszem és ezt érzem is, állandóan fáradt vagyok!!!
csoda amikor suliba meloba  és csajokkal szaladtam soha nem voltam ilyen!!!
nem értem én ezt, meg utáok minden alkalommal bejelentkezni!!!!
Utálom azt is hogy a chat boxon állandoan külföldiek bájcsevegnek!!!
Nem értem hogy találnak meg engem mindig a hülyeségeikkel!!!
Elég jól teltek az ünnepek csak hamar elment!!
Ma már meloztam is!! Még 3 nap és vége az évemnek a meloba. Majd jan 11.-én melozok legközelebb. Olyan jóóóóó!!
Szeretem a szabdságot!!!!
Ma eljöttem elöbb a meloból!! De holnap lekell dolgoznom majd!!
Igy másfél orával elöbb kell bemennem meloba.
Igen volt értelme.
Páromnak ma bekellett mennie ügyelnie a melo helyére igy reggel 5 és 6 kor mentünk el itthonrol. Csajok aludtak és ezért siettem haza a melobol hogy ne legyenek egyedül.
1 órával elöbb itthon voltam, de az ára a holnapi ledolgozás.

Közbe sütöttem is egyet, tegnap volt István nap. Apa névnapja.
Igy ma hogy melozik meglepem egy kis finom tortával.
Guszti lett és remélem finom is.
Még nem jöt haza de hül a kicsike a hütőbe.
Majd felköszöntsük ha haza jött és leült gépezni.
Majd mesélek még, máskor is!!!
Pussza

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése