2010. december 28., kedd

Még 3 nap a meloba!!!

Számolom a napokat!!!
Ma megyek meloba este, holnap szabad és kocsonyát főzők.
Csüti és pénteken köztes vagyok.Péntek az utcso nap!!!! :)
Utána csak 11.-én látom a melohelyet!!!! :)

Ma nosztalgiztám egy kicsit!! :)
Jó volt.
Szegény édes kis papám csinált sokszor reggelire TOJÁSOS KRUMPLIT ÉS HÉJJÁBAN SÜLT KRUMPLIT KOLBÁSZ ZSIRRAL!!!

 Na ma nálunk az volt  a reggeli én kevés tojásos krumplit és 2 szem kis krumlit ettem belöle a nosztalgia kedvéért.

A sulyom az 79,5 kg volt napokban.
Se le,csak néha fel megy.

Ugyan eszek mindent mértékkel.

23.-án meloztam, melo után 6 beiglit sütöttem.A szomszédéknak 2 db ot 3 diós, 2 mákos és 1 csokis lett.finom lett!!!
24.-én reggel felraktam a halászlét főni.
Közbe átalakitottuk a nagy szobát mert a multkori átrendezésnél nem jutott hely a fának!!
Elötte elszaladtunk a piacra "kenyérért" de más is lett belöle.
egy kis mandarin és egy ruhaszáritó ami 4 emeletes és sok hely fér el rá. ezer éve vágytam egy ilyenre csak mindig amikor kint jártam a piacon 8590 volt kiirva. most 7 ezer volt és megvettük!!
Kari ajándék lett nekem és még kaptam kb 2 hete egy habverőt ami nekem már 10 éves volt és voltak pillanatok amikor füstölt mert nem birta a strapát. De még müködik tartaléknak jóóó!!
Na szóvalfát diszitettünk elég szép lett az idén van elöször MŰ fánk, de nagyon gyögyörű!! Formás és 210 magas, szóval  nekem tetszik nem csalodtam benne.
Csak az a szép zöld fű hiányzik ahogy Poldibácsi mondja az Égig érő fű cimű régi filmben. Szeretjük ezt a filmet!! Meg a sok régi filmet!! Hiányzik a fa ILLATA!!! Van alatta igazi fenyő ágak de illat nem jön belöle, még ugy se hogy Lili rágja.
Délu ebédeltünk halászlé sült hal rántott hal volt az ebéd.
Utána beigli és mézi kalács.
Majd fürödtünk és szép ruciba öltöztünk.
Majd neki estek a csajok az ajcsi bontogatásnak.
Domi tyilit kapot,mert mindig az én régi tyilijeimet hordták.
Szeli meg icike picike barátokat kapot 15 db ot.
Nagy volt az öröm!!!
Apca egy illatszeres csomagot kapot, mert tetszik neki az illata.
nem azért kapta mert büdi!! :)
A házi mozi cuccát és a tv jét majd hozzák a házhoz szállitók!!! :)

25 és 26.-ika az csak pihivel telt el nem volt nálunk senki és mi sem mentünk sehova.
Az ebéd az torta husika volt rizibizivel és burgpürével savanyuval.

27.-én már meloztam meg tegnap leirtam az elöző irásomban.
Ma megint megyek!!

Ugy nagy vonalakban ennyi az ünnepekről.
Sajna ezerrel tanyázok és tanyázunk a csajokkal van össszesen:6 tanyánk amiből 2 az enyém a többit néha gondozom!!

Olvastam tegnap egy blogot itt található jobb oldalt amit szeretek olvasni közte.

Hát az igazság elég jó kis kajcsik vannak rajta és igyekszik a csajszi diétásakat alkotni az a vágya hogy szakács suliba menjen.
Nekem is lehetne egy ilyen blogom mert nekem van szakács végzettségem, de mivel a kőművesnek nincs jó háza az én esetem is ilyen!!
Jól főzök,finomakat alkotok, izlik a főztöm mindenkinek!!
De én cukrász szerettem volna lenni anno.
Időm sincs ilyenre!! Mikor a blogomat se irom soha.
De igyekszem ahogy azon is nagyon erősen gondolkodom hogy torna!!
Na mentem ha eszembe jut még valami majd irok és jövök!!

Kedves Cini!!
Nagyon édesek vagytok és örülök, hogy megismertelek benneteket!!
Pussza

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése