2010. november 1., hétfő

Boldogság!!!!

Készen van a gépem!!
Hurrá!!
Annyira örülök ennek!!!
Kicsit félek is mert igy szállt el a gépem anno!! Pont itt irtam a blogomat.
De megvan és szuperul müködik!!

Köszike Béla!!!! Hála neked!!!

És töltött is fel szuper gyors progikat!!

Annyira jó!!

Most már mindennap bejövök!:)

Volt töklámpásunk is a hétvégén de csunya véget ért!!
Imádom a sült tököt és megsütöttem, de elötte kikapartam ujra.

SZABIN VAGYOK ANNNYIRA JÓ!!!

Lilit ma vagy 5 ször levittem kakira pisire, 2 óránként.
Egyszer pisikélt csak reggel.
Apának holnap melo van már.sajna.
Mi meg itthon vagyunk,de jól betáblázva.
A kis csajom ma reggel óta a barinőjénél van.
A nagy csajom meg most halloween szülinapi bulin.
És képzeljétek mit kaptam.

Levágott ujj  és sütiből van elkészitve!!!Nagyon ari és nagyon talányos.
Felteszem majd ide!!
A párom mikor meglátta azt mondta fuj  vid innen.
Na gondolhatjátok mennyire élethű.


Na mentem kicsit élvezni a gépem csodáját.
Majd jövök!!! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése