2010. október 29., péntek

Itt vagyok

Itt vagyok megint!!
Eltüntem!! Tudom, nagyon is !!! :)
Elég sok minden van az életemben és nagyon sokszor rohanok, hol ide, hol oda.
Anyós végül is nem jött.Hosszúúúúúúú
A csajaimnak állandoan van valami a héten, és mindig oda szaladunk vagy értük, vagy intézkedni.
Ma is a dálutáni Ki mit tudra fejeztem be a tegnapi tortát.
Elkezdtem az egyik oldalon farmolni, nagyon belefeledkeztem a játékba.Tetszik de már uncsi.Mindig ugyanaz!!! Azt meg én nem szeretem.
A gépem még mindig nincs kész!!! :(
Ez is rosssz ám amikor itt ülhetnék, mindig van itt valaki.
Ma is hajat kéne mosni, körmöt csinálni, az egyik eltört.
Meg a kutyi ruhát amit kötök Lilinek azt befejezni.
Igen tudok kötni, és elég jól sikerült.
Aztán ki mit tud a Dominak oda szaladok és még ebédet is kéne főzni. Piac is.
Húúúú ez sok
Ja és este zárok a melohelyen.Ma is holnap is. szuper :(
És aztán mi lesz na mi lesz!!!!

SZABADSÁG!!! 9 NAP!!

ANNYIRA SZUPER!!!
De már mindegyik napon van és lesz valami!
Két nap jönnek hozzám melozni.
Lesznek itt csajok barátnők!!
Szelit viszik állatkertbe.
Már Domi is elvan kérve egy egész napra!!
Jön vagy talizunk a keresztanyukájával is!!
Na és még else kezdödött a hét. Már foglalt!!
Remélem a gépem is készen lesz.
Valahogy megy minden és gyorsan jönnek az események.
Tegnap is pl..
Itt ülök és csörög a tyilim.
-Itthon vagy,vagy melozol? jött a telefonbol egy hang, ismerős.
-Mondom ha meloznék felse venném a tyilit.
-Megvan és itt van a szánkó!!!!
-Mikor érsz rá?
-Most.Mingyárt leszaladok érte.
Kb 5 perc volt az egész!!
És egy éve igérték nekünk ezt a szánkót, de a télre már megvan!!!
Ezer köszike NIKIKE!!!

Na ilyen gyorsan zajlanak az események nálunk, nálam!!Ezzel a kis párbeszédel szerettem volna megmutatni mennyire is.
Vmik nap igy volt egy kis kutyi ruha Lilkonak.
Már másnap mentem is Palotára érte.Közbe vettem neki kaját is.
A sulyom ahogy irtam: 78.5 kg
Nem adom fel, az elözőekhez hiven eszek ahogy eddig leirtam napjaimat.
Már annyira fejből megy mi mennyi.
Ja az almaecet?
Az megvan, de mindig elfelejtem evés elött.
Hol iszom hol nem.
Na szaladok mert nem lesz belölem senki ma!!
Ja lejárt a mosi gép is.
Hogy birom? Nehezen.De szeretem ezt az életett.
Jaj nem is mesélem itt volt a barinőm!!
Foglalkozott Lilivel kicsit azt mondta nagyon okos kutyi csak foglalkozni kell vele.
Már megtanulta azt hogy ül, figyel.
Csak a wc-zést nem még!! :(
Azt ajánlottam neki, hogy van érzéke hozzá.
Legyen, tanuljon Kutyakiképzőnek!!
Mondta van benne valami.
Annyira ügyesen foglalkozott a Lilivel, hogy elájultam a tudásátol.
Neki is van egy pár. CORGIJAI vannak.
És mindegyikkel Ő foglalkozik, és tenyészti.
szuper a Barinőm!!





Hátha sikerül neki és tudna mit kezdeni magával.Mert csak "Lóg a levegőben".
Azt nem érti soha hogy ennyi mindent hogy tudok és birok csinálni egyszerre.
Csodál nagyon!!

Ez vagyok ÉN!!

Na pussza mindenkinek!!!
IRJATOK MÁR NEKEM IS!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése