2010. október 1., péntek

Megint melóóóóó

Ma már megint melo van!!!
És még 3 napig.legközelebb csak hétfőn leszek szabad.
Ma mozgalmas napom van.
Szelt felraktuk a buszra, mentek kirándulni.
Gyorsan főzök, egy kis babletyot tegnap már megfőztem a csülköt és abban a lében tettem fel a babot.Finom lesz de én nem eszek belőle.
Reggel már 6 kor rántott husit sütöttem mert a csajoknak azt csomiztam, főleg Szelnek az utra.
Jaj nem is emlitem, tegnap este elindult a fűtés!!! de jó már szét fagytunk a lakásba.
Szét mosogattam agyam, anyi volt tegnaprol hogy nem birtam. mindenhol elmosott edények vannak.
Remélem nem soká lesz mosigépem!
Még megcsinálom a rántást a babletyóba, utána hajat mosok és sietek meloba.
Még feladom a csekkeket a postán ha a  tömegtől felbirom.
Melo és utána bekell vásárolni a szombati szalcsi sütéshez a Domiékkal az osztályal.
Valami hegyre megyünk gyalog és ott sütögetünk szalcsit.Ja és mindez melo után estig.
Buli lesz reggel 6 tól az éltem holnap este 6 ig vag y7 mire hazérünk és vasi megint nyitok korán reggel a melohelyen.Szupcsi az éltem ugye? :)
Na megyek mert nem indulok el soha meloba.
Jó annak aki otthon van!!!
Én is lehetnék!! De a nyomi nagy ur!!

R: rántott csirke mellek
T:
E: rántott husika ubival.
U:
V:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése