2010. október 5., kedd

Vége a szabadnapnak :(

Nem soká melo van!
Húúú borzalmas éjszakám volt!!
Tegnap 3x ment a hasam, a Domi meg a suliban volt vagy 5x.
Nem semmi kb 1 hét után megint ez van!!
Ja az éjszakám az szintén ilyen volt arra ébredtem, hogy a torkomban van már a cucc.
Olyan hányingerem volt és annyira fájt a hasam fél 3 tól nem tudom meddig voltam fent.
Lehet nem tisztultunk ki rendesen, vmi kis baci még a nyomrunkba maradt és az irritál!!
Jaj csak ne hogy megint beleesünk vagyis ujra jöjjön a rémálom.
Mondtam Dominak reggel, hogy ha megy a hasa vagy hány hivjon fel és haza hozom.
Szóval borzalmasan vagyok megint, de megyek meloba ha nincs Domival semmi.
Majd ott kitacsolok és hazajövök.

Szép dolgok!!
Esik az eső és én nem szeretem.
Lassan megint hajat kell mosnom még a melo elött.
Az ebéd? KInai leves szerintem.
Tegnapi körmözésem nagyon tutiul sikerült.
Tetszett mindenkinek!!

R: 3 db Norbi kenyér májkrémmel.
T:-

E:kinai leves és nagyon kevés maradék turós tészta

U:kevés rizs és valami zöldséges tökös vmi
csalamádéval, kinder delice (193 Kcal) tuti
V:fél kifli, pillasse kenyér darabok, norbi puding


EZ NAGYON SOK VOLT MA!!!!!!

Nem megy a szavazás és semmi sem!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése