2010. október 7., csütörtök

Lassan hétvége

Igen gyorsan mennek a napok.
Pénteken elvileg jön az anyosom tiz év után elöször látogat el ide.Hát nem örülök!!
Ki tudja megint mit visz el!!
A tegnapi körmözés jól sikerült.
Vasi is jön hozzám egy kis csaj a melohelyről.
Jaj olyan jó megtudtam tegnap este a menitől, hogy a decemberi szabadnapokat mindenkinek ők osszák be!! hát nagyon örülök neki!!! :(
Huzós lesz szerintem, kevesen vagyunk.
Ma már reggel meg fürdettem Lilit de nem örült neki, pedig nagyon büdike volt már.
Most illatos, olyan kis teste van enni való!!
Ma nem soká megint meló.
Tegnap beszéltem azzal a csajszival aki az almaecetes diétával fogy, a dekor részlegen dolgozik és lehet hogy mehetek nekik segiteni és majd oda melozni.
De örülnék neki  ha ott melozhatnék!!!
Minden vágyam teljesülne!! Remélem oda engednek!!És majd szól az érdekemben, hogy én szeretnék oda menni és tetszik a meló!!!
Hurrá dejó lenneeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Ja nagyon félek a hétvégétől!!!!!

R: kinder delice

T:paillasse eknyér felvágottal

E:3 db zizu csalamádéval

U:kinder delice

V:májrémes kifli és kenyér, norbi puding

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése