2010. október 6., szerda

Laza nap!!

Ma lazulhatnék!!
Ma is jönnek hozzám körmözni.utána lehet megyek a csajokért, vagy ha nem végzünk akkor jönnek haza.
A tegnapi napom egy borzalom volt.
Szó szerrinnt!!!
Annyira fájt a gyomrom hogy feltudtam volna fordulni. Ráadásul 1-8 ig meloztam és már  két óra mulva elküldtek szünetre.Ami azt jelenti a második félidőre 4 óra marad.
Ami az istennek sem akart eltelni főleg ez a gyomor fájás.
Tudom, sejtem mi okozza.
Lehet az almaecet marja a gyomrom és attól van.
Ma oda figyelek rá.Ha igy van akkor egy nagy pohár vizbe rakom bele ezt a mennyiségű almaecetet.Hátha ugy nem annnyira tömény.
Ja utána tanulok a csajokkal, majd apca leviszi Szelt a welldancéra.
Utána megyek 6 ra melozni.
Szeretem ezeket az időket, hogy igy kell menni meloba.
Itt van az egész napom és az este ugyse lényeges,amikor fent vagyok mindig 11 fél 12 ig.

A másik amit már ezerszer irni akartam, hogy miért eszem ilyen sokat. Nem tudom visszafogni magam.Elkezdtem szedni a MAGNE B 6 ot a mult héten.
Jaj nagyon szuper a hatása.
Miért is? A meloba ideges vagyok és fáradt és erre kezdtem el szedni.
Na valamelyiknap láttam egy oldalon erről egy kiirást egy véleményt, hogy ennek a hatása a mellékhatása hogy étvágyat csinál!!
Na ez nekem nem jó!!!!!!!! nagyon nem jó!!!
Igy abbahagytam azóta, de még szervezetemben benne van. Napi 6 db ot kellett szedni én csak 4 et ettem max. De akkor is.
Ez a páromnak tutti jó lesz, neki kell szedni, a multkor a doki neki irta fel ( nem receptes)
hogy szedje mert idekimerült volt.
De a mellékhatás is csak neki jó.
NEKI MEG HIZNIA KELL!!! Na lehet igy majd!!
Mondja is mindig, hogy állandoan éhes!!
Na majd talán most hizik egy kicsit.

R: valami pillasse kenyér pannon felvágottal
fél gesztenyés levél. meg az almaecetes lötyike.

T:

E: kinai leves

U: 3 db olyan pilleisse kenyér tejfölel.1 kifli , kinder delice

V:kinder delice



Még egy szó: SENKI SEM szavaz!!!!!
Miért??
Elég sok oldal megynyitás van aki gondolom olvas és senki sem tisztel meg ennyivel!!
Azt hiszem igyekszem a fogyis dologgal foglalkozni az oldalon, szerzek érdekes témákat!!És senkit sem érdekel!!
Mit olvastok akkor az oldalon.
Látom nagyon sokat a másik blogom bejegyzéseit olvassátok!! az nagyon hossszúúúúú.
Az, nap mint nap megvan nyitva legalább egyszer.
Irjatok már nekem is valamit egyszer!!
Kik vagytok, honann olvastok?? stb.......
Köszike

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése