2010. június 28., hétfő

Elkezdődik a meló




Ja már izgulok is milyen lesz az "első" napom, szabi után.
Azt mondhatom elég hosszú volt vagyis annak tünt. de tarthatott volna még tovább is.
Egész hétre bevagyok táblázva. Hiszen szombaton bankett és készülödök rá.
Fodrász megbeszélve, a körmöm is megcsináljuk holnap.Igy szép és csini leszek.

Ja igen ügyes voltam a szabi alatt nem hiztam és nem ettem semmi rossz dolgot amit nekem nem szabad.Vagyis tegnap a torta.
De ennek ellenére a mérleg ma: 79,3 kg volt.Szuper.
Hajat mostam, ebédelek és melodia van.

R: keloghs tejjel

T:-

E: kinai leves Mr Park.

U:jégkrém

V:1 magos rozsos császár zsömi és 3 kicsike fasirt


Nem volt olyan rossz melozni, szinte élveztem 2 hét után.
Gratuláltak sokan az érettségimhez.
Örültem nagyon és jól eset!!!!
A Szabi egésznap ezzel húzott és nem hagyott békén.Az Érett NŐ!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése