2010. június 2., szerda

Beteg lettem



Beteg lettem elégé!!! :(
Nem tudom megenni csak a folyékony kaját, mert a szilárd kaját nem tudom lenyelni ugy bevan dagadva a torkom, remegek és gyenge vagyok, lázas és fáj a nyakam a mandulámtól és tiszta gennyes a torkom.Egész este nem tudtam aludni, mert amikor elaludtam volna nyelnem kellett és az nehezemre esik.Tegnap is éreztem, de nem volt ennyire durva.
Nem soká megyek dokihoz!! :(
Ugy hogy a mostani kajáim azok pépesek lesznek mint a gyerekeknek!!!
ezáltal a:
R:activia édes fehér joghurt

T:

E:házi tejből készült áfonyás joghurt,brokkoli krém leves amig megfőtt addig ettem 2 db kis rántott husit tegnapról, mert már majdnem összeestem.Kinkeservesen jól összerágva.

U:brokkoli krém leves

V:HÁZI TURÓBÓL KÉSZÜLT KRÉMTURÓ,amit én csináltam ISTENI FINOM LETT.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése