2010. június 10., csütörtök

Ma pihike van!!!


Ma még pihike van!!
Utolsó 3 napom lesz holnaptól a meloba a szabi elött!!! :)
Fél lábbal is kibirom.
Tegnap azt mondták ismerősök, hogy látszik hogy lefogytam!! Ez már jó ha látszik!! :)
Minden este vagyis délután lent vagyunk a téren a csajokkal ez tegnap is igy volt.
Olyan jó kint lenni.
Ma valami csirkemelles kaját csinálok, de még nem tudom milyet.
Tanulom a törit ma.Se tv,  se net, se más.
Jövöhét a HALÁL!!!
Ma fogadtam a 2010 es foci VB-én Spanyolországra az iwiwen.Szerintem itt állandóan azon lesz a TV ha itthon lesz a párom. Igy már lassan én megszállott leszek a focira.Főleg a Vb-knél már!!!
Ki is nyomtattam a csapatbeosztásokat már, mindig igy szoktam a Vb nél.Készülök.
Lassan vége a csajoknak a suli. Alig várják már.Mennek mamihoz egész nyára.Már a szóbeli után osonunk is le fele. Tök jó lesz.
Aztán csajok nélkül maradunk itthon ketten apával.

R: kevés keloghs (mert csak ennyi volt már itthon)

T:
E:kukoricás, tejszínes, currys csirkemell kevés rizsel( kép)de én borsót tettem bele mert az volt itthon


U:hagymás bagett kicsike és csak a 3/4 e, dinnye ( finom szeretem)

V:norbi puding




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése