2010. június 9., szerda

Pörgős nap




Halihó!
Hát mit ne mondja ez a napom elég pörgös volt és besem tudtam jönni irni nektek.
Reggel elvittem a kis csajomat suliba.
Utána mentem a nagyal körmös suliba ahol ma az épitett porcellánt tanultuk és én voltam a proba baba!!
Utána 13,30 kor elindultunk a Domi sulijába a szolfézs vizsgájára 14 re.
ahol ültünk 14,50 ig.
Utána rohantunk haza, mert nekem melo volt 15,45 kor. fürdés, öltözés és indulás volt.
A csajok még 40 percet voltak itthon amikor hazaért apukájuk.
Majd 22,40 körül értem haza este.
Igy nem tudtam még gép közelbe se kerülni.
Java részt minden napom ilyen.

R: keloghs tejjel

T:-

E:2 Norbi pizzás csiga

U:1 rántott husis zsömi a meloba és egy energia ital mert nem tudtam fent maradni.17,30 körül volt. 2 db kis röszti és egy kis sült husika amit csipegettem.

V: Norbi puding

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése