2010. június 15., kedd

2. nap szabadság!!! 3 nap az érettségihez.




Igen lassan közeleg a nap.
Ma egy zürös napom van.
A csajok itthon vannak.
Reggel a piacon kezdtünk, kellett burgonya, tészta, virág és Dominak vettünk egy szép fehér bluzt az évzárora. Nagyon szép és csini benne.De elment a délelött vele.
Ma semmit sem tudtam még tanulni hiszen a csajok hogy itthon vannak nem lehet, főzni kell. igy az egész délelöttöm elment és elmegy a délután is mivel évzáróra kell készülödni.
Fürdés ,hajmosás, készülödés, indulás és 6 ig tart a buli. És ezzel elis ment a napom semmivel.
Sajna ez van gyerekek mellett nem lehet tanulni, hacsak nincs valaki aki megcsinál helyettem mindent. De nekem nincs.
Majd csinálok képet a csajokról és fel teszem ha felöltöztek.
Ja a legfontosabb a piacfele találkoztunk egy régi iskolatársa anyukájával Dominak.
És azt mondta ha igy haladok elfogok fogyni.
Mondtam neki "Miért ennyire látszik?"
Azt mondta "IGEN"
Mondtam neki hogy csak 5 kg ment le és igy is 80 vagyok. Azt mondta akkoris nagyon látszik.
Igy elhiszem neki, majd ha csinálunk képet az évzáró elött felteszem és meglátjátok igy van- e!!!
Na mentem készülődni.Pussza

R: nestlé fitness tejjel.

T:-

E: penne sajtszósszal. dinnye

U:

V:penne sajtszósszal, dinnye, popcorn

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése