2010. június 24., csütörtök

Hideg-meleg



Halihó mindenkinek!!
Egyszer meleg van egyszer hideg.Nem értem ezt az időjárást!!:)
Ma nem kellet nagyon főzni de sütöttem.
Házi francia krémest csináltam, finom lett.
Megkostoltam de nem ettem meg egy kockát sem!!!  :)
Ügyes voltam, vagyok szépen tudom tartani a diétát.
Magamnak is sütöttem diétás piskotát csokis pudinggal.Finom lett. Ketté vágtam most és beletöltöttem.Holnapra is van még 4 adag ami 132 kcal azt hiszem egy adag.
Délután anyáék feltöltötték a medencét de én amig itt leszek bizti nem fürdök.Női bajok.
Leszakad a derekam.
Egész délután lustálkodtam. És ujságot olvastam.Nem is tudom mikor olvastam utoljára ujságot!!Nem emlékszem rá.Erre is jut időm már. :)


R: 4 db jó reggelt keksz  édesfehér activiával.


T:-


E: frankfurti leves, piskota diétás,1 db birka husi.


U: csokis diétás piskota.


V: édes fehér activia, Norbi puding


Lassan esik megint az eső. Utálom!!!:)
Majd akkor lesz tikaszto meleg ha haza megyek. :(



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése