2010. június 22., kedd

Érett lettem!!!



Igen érett lettem!!!
Megvan a bizim!!! Ez a fő.
Ma megint esik az eső!! :( Utálom
Ma megyek (megyünk) körmös suliba ma tippes zselét fogunk tanulni.
Utána megyünk haza anyukámékhoz meg Domihoz és viszem Szelt nyaralni, meg én is nyaralok egy kicsit. Ilyen pocsék időben.Igen ez jutott nekem ha hazamegyek mindig rossz idő van de ha vissza jövök Bp re 100 ágra süt a nap. Ez nem fer!!!!
Ma hosszú nap lesz. Már Szelnek csináltam zborsó fözeléket ebédre.Én meg majd eszem valamit. Remélem nem több felszedett kilóval jövök majd vissza!!!Igyekszem odafigyelni majd.

Ja igen tartozom még azzal, hogy nagyon sok gratulációt, és meghívást kaptam egy összeröfire a bizim alkalmából
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek.
KEGYETLENÜL JÓL ESIK!!
Kettőt szeretnék is kiemelni és megosztani veletek.

-Gratula, a tesomtól nem is számítottam másra.
Probáltalak hívni, hogy sikitsak egyet a füledbe de nem értelek el.Ezer pussza, megérdemelted.Tündi

Köszike Tündi

-Drága barátnőm!
Gratulálunk neked, igazán büszkék vagyunk rád!!!Jó lenne ha majd mesélnél.
Puszi: Szilvi

Köszike Szilvi

Na ezek voltak a szép SMS ek.
Meghatódtam és köszike.

R:keloghs tejjel

T:-

E:Kínai leves Mr Park.

U:sült kacsa

V:

Majd otthonrol is beszámolok mindig.

Van mit beszámolni!!!
Sajna nem jött össze a mai napom ugy ahogy terveztem.
Reggel Szel megette a keloghsát és elkezdett hányni. Igy nem akartam bevinni a suliba, azt sem tudtam volna hova ugráljak. Szelhez vagy a körmöt csináljam. Igy sajna nem mentünk.
Kb 9 kor elindultunk túlélő felszereléssel anyuékhoz. Délre itt voltunk. Nagyon fújj a szél és hideg van. Most éppen süt a nap is.Meglepődtek, mert nem olvasták az üzimet.
Na mentem mozogni kicsit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése