2010. június 4., péntek

Nem szűnik az eső és a betegség!!

             


Sajna még mindig vacakul vagyok!!! :(
Nem akar szűnni a betegség.
Olyan gombóc van a torkomban amit nem tudok lenyelni hogy csak na!! Mint amekora gombócot kapot Koltai az Indul a bakter házban.
Fáj a hátam, gyengus vagyok és a fülem egyre jobban zúg, igy is beteg de igy még rosszabb.
Lehet nem soká itt a műtét???!!!
Ma a páromnak csinálok tojásos nokedlit ebédre mire haza jön. Magamnak nem tudom mit csináljak!!! Talán annyi változtott hogy már nagyobb falatokat is letudok nyelni.
Öblögetek egész nap azzal a phlogosannal.
Meg eszem az antibiotikumomat, ami ugy kiüt, hogy gyengébb vagyok és alszok tőle.
A Kicsi lányom ebben a szakadó esőben ment a SKANZENBE kirándulni, a nagy csajom meg fagyizni van befizetve erre a napra.TÖK JÓ, NEM!!!

Utálom már ezt az esőt!!!
És szegények akiknek szétázott mindenük!!
Mi csak ne is szóljunk semmit se.
Felénk is mondják a Duna kiöntését de mire ideérne addig kisüt a nap és apadni kezd az ár!!Mi is Óbudán vagyunk de a Duna másik oldalán.
Szegény emberek napok ota kitartanak ebben az itélet időben odakint ázva és fázva és homokzsákot pakolva.Minden tisztelettem az ővéké. Sajnálom hogy Magyarországnak ezt is meg kellett érni, hogy idáig jussunk.Árviz!!!
:(

R: 4 db jó reggelt keksz, activia joghurtal

T:

E:Teljes kiörlésű rozslisztből készült galuska vagyis tojásos nokedli. kiszámoltam és nem ettem meg mind a 10 dkg-át ( 542 kcal )kb 7 dkg át ettem belöle az nincs 500 kcal.
Ha csak a galuskát nézzük 1 tojásból és 10 dkg rozslisztből az 410 kcal. De a fele is elég ha pörivel esszük az csak 205 kcal. ez jó eredmény.Jó lesz ha a család tésztával eszi, magamnak meg csinálok mellé galuskát és még fini is volt.



U:banán

V:diétás körözött 2 sz. Rába rozsos kenyérrel.( ezt nem számoltam ki) Gyorsan kellett a családnak!!!Éhesek voltak!!!:)

Hát mit is mondjak a mai napomról.
Fáj a (torkom) a mandulám!! Már hála lement annyira hogy tudok enni ovatosan bármit.
Most azt érzem, hogy a bal oldalon lesz gennyes mert nagyon fáj!! A jobb oldalon szépen húzodik vissza és már nem látok rajta nagyon gennyes részt.HÁla. De mi lesz, most a bal oldalon? reggel kiderül!!!:)
Remélem sámli!! Semmi!!

A csajoknak jó volt a mai nap is az eső ellenére.


Szép álmokat mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése