2010. június 3., csütörtök

Betegség!!!


Húúú ezt senkinek se kívánom!!!!
Alig birom forgatni a nyakam, ha lehajolok a cipőmet felvenni vagy valamit felvenni annyira fáj hogy majdnem kiugrik a helyéről.
Alig birok még mindig nyelni és gyenge vagyok.Állandóan aludnék, vagyis csak feküdnék és felse kelnék.Ezután is megyek feküdni és majmolom a törit.
A doki tegnap azt mondta GENNYES MANDULA GYULLADÁS.
Annyira dagadt és a jobb oldalon csak fehér a mandulám és teljesen kivan fordulva.

Borzasztó!!!!:(
Este ugy leizzadtam hogy a pizsim tiszta viz volt reggelre.
Magyarán szólva kinlódom!!!! De nagyon!!!
Tegnap ráadásul logó volt Szelnek az utolsó ebben a tanévben. Jövőre is kell neki járnia legalább félévig mert akkor derül ki hogy diszlexiás e!!!
Utána Bekellett mennem a suliba KÖTELEZŐ volt megnézni és aláirni a papirt hogy megnéztük az irásbeli értettségi papirokat.
csoda történt mert angolból 28 pontom lett és szóbelin kb 4 pontot kell elérnem és 2 es!! ez már jo hir a többi megvan mind.

R: 4 db jó beáztatott és szétáztatott jó reggelt keksz activia édes fehér joghurtba.

T:

E: brokkoli krém leves ( bizti)és bele turmixoltam egy mű husit.(elősütött csirkemell)

U:Norbi puding

V:édes fehér activia, Norbi puding, kevés füstölt karaj bébiknek apritva.


NA MENTEM LEFEKÜDNI MERT MÁR NEM BIROM A FENT LÉTET!!!

A  két lányom meg kirándul, vagyis az egyik bizti. A nagy meg megint lehet a tanteremben kuksol. Ma a duna partra készültek de ahogy látom nem hiszem hogy lett belöle valami.
A kicsi meg a CSODÁK PALOTÁJÁBA MENT!!!REMÉLEM TETSZIK NEKI MAJD!!!!MÉG SOHA NEM VOLTUNK OTT!
MAJD EGYSZER MI IS ELLÁTOGATUNK.

Az előbb hapciztam egyet és azt hidtem kiköpöm a mandulámat!!!! Jézus hogy fájt!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése