2010. június 25., péntek

Lassan vége a szabinak :(



Igen lassan vége, vasárnap már megyek haza :(.
Hétfőtől két hónap melo megint.
Ma pörköltett csinál anya és sült hal lesz.
Én husit eszek és halat. Van még sütékém is és van még nekik krémes is. Holnap tortát sütök Kingucnak.
Hulla vagyok!! Fáj a torkom, megint mint a multkor és tiszta piros, a nyelés is nehéz.

R: keloghs tejjel.

T:csokis,diétás piskóta

E:tk rozslisztből galuska, csirkepörkölt, ubi sali

U:csokis, diétás piskóta

V:édes fehér activia, Norbi puding

Hát a mai nap az nem egy csoda nap!
Egyszer rövid gatya top, aztán melegitő alsó felső.Ez volt egésznap. Ma a csajok csináltak Dunahullám sütit én csak asszisztáltam.
Finom lett egy kockát megkostoltam bevallom.
És mondta anya a jövöhéten 27, 28 fok lesz. Hát igy jártam megint akkor lesz meleg ha haza megyek.
Holnap sütök finom tortát a Kis Kingucnak és a csajoknak veszek egy két dolgot amig itt maradnak. Itt csak délig vannak nyitva a boltok szombaton.
Másnak is izlik a diétás piskota anya vitt a Brigiéknek és kérik a receptet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése