2010. június 5., szombat

Süt a nap!!


Sziasztok!
Hála nem rosszabodott a mandulám!!!
Fáj a torkom , a hátam és a hangom kicsit torz,lázam már nincs és ma már tudtam rendesen enni 3 nap után.
Ma husika levest főztem, knorr raffinériábol   a sajtal töltött csirkemellet, petrezselymes burg. és sült burg. volt a csajoknak.
Tegnap meg megcsináltam a vacsicsatában Topinak a desszertjét.Ami mára lett jó és finom lett.Édeskével csináltam.(a kedvenc receptek között van recept és a kép)

R: 2 sz rába rozsos kenyér körözöttel.

T:-

E: husi leves répával és csirke husival
sajtos sonkás csirkemell tekercs kevés petr. burg ival.majd megkosotltam egy szelet sütit.


U:Topi süti

V:melegszendvics sűtőben sült szendvics 4 db 3 szögletű.

szép napos időt mindenkinek, és menjen ki mindenki a szabadba aki csak tud!!! Élevezzük ki a nap sütést amig tart megint!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése