2010. június 27., vasárnap

Bucsú


Bucsú!!!
Elbucsuztam ma a csajaimtól sajna!!!
Hazakellett jönnöm, Holnap meló van.
5 hét múlva megyünk ujra a csajokhoz.Nem baj gyorsan eltelik.
Reggel jött A KIS Kinguc. Tök ary Mondta IBI. annyira édes.Sokat beszél és szép!!
Játszottunk kicsit aztán csináltam fasirtott és sült krumplit.
Felköszöntöttük a szép ki tortámból.Tetszett neki, és finom is lett.
Utána jött a bucsú sajna :(.
Fél 4re haza értem. Itthon apa már várt és hozott nekem jégkrémet. Mondani akartam neki de meglepett vele. Jól esett nagyon.

R: 3 sz Norbi kenyér sajtkrémmel.Norbi puding

T:

E: lebbencs leves, kis fasirt 3-4 db de olyan kicsikék. 1 szelet torta a tortámból. Vékony szelet volt.

U: Jégkrém. viennetta fele 2 db kis csirkemell rántott husika.

V:aza görög joghurt de most nem jut az eszembe.

Ma elengedtem magam kicsit hiszen ünnep volt.
Nem baj. Lenyomom.
A képek magukról beszéljenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése