2010. szeptember 1., szerda

:( Megkezdődött a suli!!! :)

Igen ma megkezdődött az iskola!!
A csajok is 6,40 kor keltek.
Öltözés, reggeli, összepakolás.
A suliba elöször Szelit adtuk be majd Domival szaladtam fel az első emeletre.
Furi mert a Szeli ugyanoda jár ahova tavaly a tesoja.Mindig azt hiszem Domihoz megyek.
Leadtuk a tisztasági csomit, elrendeztem az uzsis tatyiját és tisztasági csomit.
Szelnek kell mert neki nem rendes wc papirt kell használnia, hanem nedveset.
Csak kivi leszek hazsnálja e amikor a wc re megy vagy elfelejti vinni magával.
Utána Domival szaladtam fel pont Szeli feleti a termük, de ők már vándorolnak minden ora után másik terembe.
Matek, magyar, töri, term. ism, stb
Ez van én is ezt csináltam ötödikbe anno!!
Majd megszokják!! :)
Utána csevegtem a barinőmmel a Szeli barátnőjének anyukájával.
Délután beviszük nekik a motyit a suliba, mert nekik mindent bekell még vinni a padba és nem hozzák haza csak a lecot és a többit a hétvégén csak.
Huuu fura megint suli van!!
DE NEKEM NEM!!
Annyira jó, ha mennék suliba ma lenne az évnyitom 3 kor.De már nem. hála.:)
Vége 4 évnek!!
De ugy érzem mintha ma mennem kellenne 3 ra suliba, tisztára rá vagyok készülve, de aztán rájövök hiszen nekem már nincs suli.
4 év hosszu idő volt hogy megszokjam.
De most lekell szoknom rola!!!
Ja igen erről jut eszem, hogy tegnap láttam az osztályfőnökömet( matektanárnőt) a meloba.
De nem vett észre és nem nálam fizetet.
Sajna :(,jó volt látni azért messziről is.
Sok mindent köszönhetünk és köszönhetek neki!!
Egy tündér volt 4 évig ERIKA.
Na látjátok ennyire a suliba vagyok.

Ja igen ott voltam a lányok évnyitóján és láttam Domi két volt tündéri tanárnénijét.
Ma délután bemegyünk köszönni nekik!! Igérem.

R: kelogsh(NOrbi) tejjel

T:

E:kinai zacsis leves

U:4 sz norbikenyér fokis piritosnak

V:nyalakodtam, muffint és browneit

Mennék, mert lassan menni kell értük ebéd után jönnek haza, utána elszaladok megnézni a jövendőbeli lehetséges munkahelyemet!!
Ha összejön.Drukkoljatok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése