2010. szeptember 28., kedd

5.napom

Ma nagy napom, lesz mozgalmas.
El vittem a csajokat suliba.
Reggeliztem.
Nem soká neki ugrok a körmeimet megcsinálni.
Majd ebédelek, kinai levest mit mást.
Megvettem ma az ujságot és elolvastam benne NONO cikkét. Nagyon szuper lett!! Nagyon nagy ez a csajszi!!!
Majd délután rohanok a csajokért, mert fellépnek a Szeli régi ovijában.
Domi metalofonon kiséri Szelit.
Utána én megyek melozni rögtön zárásig.
ÉS holnap mi lesz, na mi lesz SZABADNAP.
De jó alig várom.
Ma méretkeztem nem rossz: 79,4 kg.
Jó már 80 alatt vagyok és ez nagy szám.
Gondolkodok a folyamatos tornán.
Most már talán a csajok ügyei a suliban sinen vannak( kialakul a rendszer), igy marad időm magamra kicsit.
Szóval ennyi a mai napom, nem unatkozom.
Meg még elmosizok majd.

R: tökmagos sajtos nem tudom micsoda, marha párival.

T: rudi

E: kinai leves, tejes kv

U:turó rudi

V:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése