2010. szeptember 20., hétfő

szept 14- szept 20

Jaj igen sajna nagyon levagyok maradva az irással.Sok minden történt megint egy hét alatt. Még mindig beteg vagyok folyik orrom és a hangom sem tiszta még, és még tetőzik a a baj is virusos fertőzést beszedtem hozzá.
Voltam melozni hétfőtöl csütörtökig, eddig birtam pénteken már jött a hányás és egy iszonyatos gyomor fájás, gyengeség, levertség.
Sajna nem tudtam bemeni melozni, mert nem birtam. Pedig nagyon kevesen vagyunk és ráadásul tulóráznom kellett volna szombaton.
Szegényeket ott hagytam a bajba.
Sajnálom és most még tetőzik, hogy Domi lányom is elkapta szombaton egésznap hányt vasárnap már nagyon tutiul volt gondoltuk ennyi és mehet suliba hétfőn.
De reggelre már 5 ször volt 6,40 ig wc-n hát igy nem mehet suliba.
Tuti elkapta tőlem.
Szerintem Szel hozta haza, mert a mult héten mondta hány ingere van és ment is a hasa egy reggel. Vártam, hogy hivnak a tanárok hogy vigyem haza. De hála istennek nem szóltak.
Lehet nála ennyi volt!!???
Na mi aztán pótoljuk, de lehet még rajta is kijön ezekután.Remélem nem.
Ugyhogy igy állunk.
Nagyon vacakul vagyunk.
Nem is tudom mi lesz velem ha megmondom hogy nem tudok menni a héten meloba.
De ugye ők sem szeretnék elkapni a vírust.
Vagy inkább menjek mert kevesen vannak.
Na majd ez is  kiderül.
Gyógyulunk itthon egyenlőre.
Még a gépem sincs készen!!!
De már nagyon hiányzik.
Soha nem ülhetek itt ha apca ittthon van, mindig sürget.

Szép napot mindenkinek és ti ne legyetek betegek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése