2010. szeptember 30., csütörtök

Szerda szabadnap

Jaj de jó volt a tegnapi napom.
Kicsit zürös volt és mozgalmas de jó volt.
Reggel elvittem a csajokat suliba, majd reggeliztem.
Utána NOSZTALGIÁZTAM egyet!!!
Igeeeeennnn.
Hévvel bementem a Batyira.
Hogy miért is nosztalgia, mert én mindig kocsival megyek mindenhova, mivel állandóan sietek és rohanok.
A Szelnek a logopédiára kellennek könyvek és füzetek és azt mondták itt kapok.
Na feleslegesen mentem be, mert nem volt.
De azért igy is intéztem valamit péntekre meglesznek!!! Apca hozza el őket majd.
Utána hazajöttem, de közbe a kedves párommal váltottunk egy pár smst.
Abban leirta, hogy szeretem  palacsintát, vagyis Ő. :)
Mit tehettem amikor hazajöttem bekevertem megsütöttem, lett belőle sok.
Lekváros, kakaós, nutellás.
Utána csináltam főt rizs mikroba és közbe megsütöttem a husit.
Ami olyan fokhagymás, hagymás palacsintához hasonló tésztában lett megforgatva és megsütve.
Mire készen lettem a csajok haza is értek a suliból. KÖzbe ment a gép is ( mosott).
Igy várt a teregetés.
A csajoknak is segitettem a lecokát csinálni.
Majd 5 re visszavittem Szelt a welldance.
Közbe hazaugrottam és ujra vissza a végére.
Majd lent voltam Lilkóval sétálni kb 1,5 orát.
Majd pancsika és tv.
Na ennyire volt mozgalmas a napom.

R: 3 db norbikenyér tejfölösen.
T: vmi a Norbi rudhoz hasonló tk rudacska.
E: 3 pala ( 2 kakis, egy nutis) főtt rizs és olyan fent emlitett husika.olyan régen csináltam ilyet.
U: 2 rudi
V: norbi puding

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése