2010. szeptember 4., szombat

Vizsga!!!!

Reggel felkeltem, bepakoltam, reggeli és még átnéztem a diagnosztizálást.
Jól is tettem!!!
Mert azt kellett elmondani ami levolt irva amit a Felicia diktált nekem.
Jó volt köszike!!
Elis kezdödött a vizsga elöször pedikür volt
majd manikür és végül műköröm.
Én a tippes UV porcellánt huztam.
Huha nekem ez bonyolult volt mert nem nagyon csinálok porcellánt.
De annyira szép és jó lett hogy teljesen beleszerettem.Nagyon tutika.
A Dettyike is örül és nagyon tetszik neki.
Éppen most irt msnen.
Csak irni nem tud mert kicsit hosszu lett neki de annyira szép lett.
Most már pihike van

4 es re vizsgáztam!!!!!!!!!

Megvan ez is egy év alatt két vizsga!!!

Szuper vagyok!!

De nem lesz több!!!

Most ezt mondom és már elmentem volna másik suliba valamelyik nap.
Az érettségimmel most hivtak még 3 melotanulási lehetőségre ingyen.
A párom azt mondta: Na azt már nem!!
Pedig nagyon tetszene!! egyik számgépes melo tanulás lenne.Programozó? két éves.
De tényleg nem már!! Kicsit elfáradtam a 4 év alatt most pihenek és melot keresek a most megszerzett bizimmel!!!
A saját magam ura szeretnék lenni!!!

R: szendvicsek sonkás sajtos paprikás

T:-

E: paradicsomos husika gombi

U:

V:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése