2010. szeptember 22., szerda

telnek a napok!

nagyon mennek a napok!
Utálom!!!
Nem tudom mi van velem, még a betegség hatása alatt vagyok?fogalmam sincs, levert vagyok , fáradt és aludnék!
Domi lányom se javul, pedig ma már ment volna suliba.Este éjfél körül megint jött hogy hányingere van és megy a hasa.
Nem tudom ez a betegség milyen alattomos, soha nem mulik el.Igy ma is itthon maradt.
Nem merem elengedni suliba nehogy ott menjen a hasa és össze hányjon  mindent.

A másik dolog 26 an voltatok tegnap az oldalon és egy emberke szavazott.
Ezt nem értem ha olvasnak sokan, akkor miért nem irnak, vagy szavaznak.

Szavazásra fel!!! Aki itt jár adjon hirt magáról, igenis itt voltam szavazok , irok.
Ismerkedjünk és ossszuk meg véleményünket másokkal.

Ma mosás vasalás és valamit főzni is kellene.
Valami diétásat.

A másik vagyis haramdik dolog a sulyom nem mozdul már elég régóta. 79,5 kg ot mutat a mérleg.
Pedig mostanában az evés sem volt sok.
Alig eszünk.

 Szóval szavazzatok és irjatok!!!
Kivi vagyok a véleményekre és rátok!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése