2010. szeptember 4., szombat

Pénteki nap!!!

Reggel elvittem a csajokat a suliba, után elindultam a meloba. Reggel fél 9 től meloztam este 16 ig.
Utána szaladtam Dominak  a gitár megbeszélésre.
De már Domiék nem voltak ott.
Kaptunk egy két infót.
Ebben az évben venni kell egy 4 -4 des gitárt, meg hurokat.

Ha van valakinek alig használt ilyen szívesen áttvennénk!!!
Kedden kell mennem érte a kölcsön gitárért.
Már a jövöheti szabim teljesen bevan táblázva és még semmit sem csináltam itthon.
Ilyen nincs!!
Hétfő: Dominak szülői és Körmözés.
Kedd: a gitárért menni egy suliba.
Szerda: Szelinek szülői.
Csüti és a többinap még nem tudom.
Este még levittük  Lilit oltásra.
Majd szombati ebédet főztem este.
Paradicsomos húsgombóc.
Mivel holnap nem vagyok itthon körmös suliba vagyok!!

R: turós pogi, tepis pogi activia ital erdei gyümis.

T: nem volt

E: sajttal, sonkával töltött husika rizzsel

U:

V:sajt, zsömi, bácskai

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése